Нүүр Зөвлөгөө Хүссэн жиндээ хүрхэд анхаарах хэрэгтэй 8 зуршил

Хүссэн жиндээ хүрхэд анхаарах хэрэгтэй 8 зуршил

0
0
1,886

Хоолны дэглэм, хоолны дэглэмийн ач холбогдлын талаархи судалгаанд оролцогчид 12 долоо хоногийн дараа дунджаар 3.1 кг туржээ. Хамгийн гол нь чихрийн шижин, зүрхний өвчний эрсдлийг бууруулсан явдал юм. Бид бүгдээрээ хоолны дэглэмийг дагаж, эрүүл хооллолтыг дагаж, тодорхой төрлийн хоол хүнсээр хязгаарлагдах ёсгүй.
Жингээ хянахад туслах зөвлөмжүүдийн жагсаалтыг гаргав. Бие махбодоо өөрчлөхийн тулд дараах зүйлийг хийж болно!

1. Өдөрт 9 шил ус уух

Юуны өмнө та хоолны өмнө 30 минутын өмнө нэг аяга ус уух хэрэгтэй. Судалгааны 3 сарын хугацаанд жингээ хаясан нь  44% -аар нэмэгдсэн байна.

Хоёрдугаарт, эрэгтэй хүний ​​өдөрт 12-13 аяга, эмэгтэйчүүдийн хувьд 9 аяга цэвэр ус уухыг зөвлөж байна. Энэ зуршил нь таныг чийгшүүлж, жингээ хасах гэж оролдоход хорт бодисоос ангижрахад тусалдаг. Түүнээс гадна, энэ нь таныг өлсгөлөнг улам бүр багасгах болно.

2. Авокадогоос бүү ай.

Хар шош, Брюссель нахиалдаг, авокадо, брокколи, алим, лууван зэрэг нь тусгай найрлагатай байдаг бөгөөд үүнийг уусдаг эслэг гэж нэрлэдэг. Энэ нь зөвхөн хэлбэрээ хадгалахад төдийгүй таны эрүүл мэндэд сайн нөлөөтэй юм. Энэ нь чихрийн шижин, зүрхний өвчний эрсдлийг бууруулдаг.

Энэхүү эслэг 10 грамм нэмэгдэхэд таны биеийн өөх 3.7 хувиар буурдаг болохыг судалгаагаар тогтоожээ. Өдөрт 25-38 грамм байх шаардлагатай.

3. Ресторанд хоолноос хол зайд суу.

Энэ нь энгийн мэт харагддаг, гэхдээ бидний олонхи нь тийм байдаггүй. Хэрэв та удаан хугацааны турш сайхан бялууны урд нь суух гэж байгаа бол түүнд хүрэх хүсэл улам бүр нэмэгдэх болно.

Тоймгүй олон амттай хоолыг үл тоомсорлохгүйн тулд ресторан, кафе дээр суусан нь дээр.

4. Д аминдэмийг хангалттай хэмжээгээр авах.

Нарны гэрэл нь жингээ хасахад эерэг нөлөө үзүүлдэг. Энэ нь Д аминдэмийн улмаас тохиолддог.

Хэрэв танд хангалттай нарны гэрэл авахгүй бол нэмэлт тэжээл ашиглаж эхлэх боломжтой. Үгүй бол өглөө бүр 10-15 минут гадаа суух нь үр дүнтэй байдаг.

5. Хоолны хамт олон төрлийн хүнс идээрэй.

Бид тодорхой амтанд сонирхолгүй болох хандлагатай байдаг тул ийм том хоол идсэний дараа амттан идэх хүсэл бидэнд байдаг.

Хэт их идэхээс зайлсхийхийн тулд нэг хоолонд зориулж янз бүрийн хоол бага хэмжээгээр идэх нь . Ингэснээр та янз бүрийн амтыг мэдрэх боломжтой боловч бүрэн дүүрэн мэдрэмжийг мэдэрдэггүй. Жижиг хавтан ашиглах нь үргэлж дээр юм. Үүний сайн жишээ бол олон тооны жижиг таваг, олон төрлийн хоолтой Туркийн өглөөний цай байж болно.

6. Сүүтэй цай ууж болохгүй.

Бид оройн хоол идэж байсан ч унтахаасаа өмнө их өлсөдөг. Бидний зарим нь шөнийн цагаар хоолны дуршлыг бууруулахын тулд сүүтэй цай уухыг илүүд үздэг боловч шинжлэх ухааны дагуу энэ нь тийм ч сайн санаа биш юм.

Судлаачид цай нь өөх тосыг бууруулахад тусалдаг өндөр хэмжээний нэгдэл агуулдаг гэж хэлжээ. Үнээний сүүн дэх уураг нь өөх тос агуулсан тэмцлийг бууруулдаг. Тиймээс, хэрэв та шөнийн цагаар ямар нэг зүйлийг хүсэх мэдрэмжийг арилгах хэрэгтэй бол сүүгүй нэг аяга цай уух хэрэгтэй.

7. Хазуулсан хооронд сэрээ тавь.

Таны бие бүрэн дүүрэн мэдрэмжийг тэр даруй бүртгэж чадна. Гэхдээ ер нь тархиа цохиход 20 минут болдог. Тиймээс аажмаар идэж сурах талаар асуулт гарч ирнэ.

Хатгуулсан хооронд сэрээгээ доошлуул. Энэ нь хоолны цагийг уртасгаж, нэмэлт үйлчилгээ авахаас сэргийлнэ.

8. Хооллохдоо гол хоолоо өөр хүнтэй хувааж идээрэй.


Найз нөхөд, хамтрагчтайгаа хамт хувааж идхийг хичээвэл сайн арга юм. Та хоёуланд нь хоол захиалж, 2 ширхэг нэмэлт хавтан авахыг хүсч болно. Үндсэн хоолоо дуусгасны дараа сайхан амттан идэхэд та буруугүй юм.

Бусад төстэй мэдээ

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг *-р тэмдэглэсэн

Санал богох

Нүдний хараанд сайнаар нөлөөлөх 6 хүнс

Бидний хамгийн үнэт мэдрэхүйнүүдийн нэг нүд, харамсалтай нь тэрээр тун мэдрэмтгий бөгөөд б…